henkans.reismee.nl

Maandag 18 juni. Zeeland - Travemünde

De wekker ging vroeg en wel om 04.30 uur. Op het moment dat we de koffers/handbagage dicht wilden doen hoorden we plots een getik. Wat bleek de spuitbus met haarfoam liep leeg en mijn beautycase zat al helemaal vol schuim. Gauw schoon gemaakt en toen weg naar de opstapplaats aan de Kaijersdijk. De bus stond er al maar we waren gelukkig niet de laatsten.

We gingen eerst naar het verzamelpunt van Bolderman Reizen in Zeeland (N.B). Wat een drukte. Er vertrokken 42 bussen naar allerlei bestemmingen in Europa waarvan er 3 naar Scandinavië gingen. Twee naar Noorwegen en de onze naar de Noordkaap. Ca. 09.00 uur vertrokken wij als laatsten omdat we allemaal (50 personen) onze namen e.d. op een lijst moesten invullen wat nogal wat tijd in beslag nam. Ondertussen hadden we wel van onze chauffeur William Steegh van de firma Beuk al allerlei informatie ontvangen. Er zitten nog meer "Mostert's" in de bus. Zij, 2 zussen, komen uit Vlaardingen. Na diverse stops en een lunch bij Tecklenburger Land Ost kwamen we ca. 16.30 uur aan in Lübeck. Dit is een ontzettend mooie oude Hanzestad met erg fraaie gebouwen. Om 18.30 uur gingen we in Travemünde op de boot en hebben van een heerlijk buffet genoten. Daarna maar eens onze hut opgezocht en gaan slapen.

Karin

Lekker begin dan, beautycase voor schuim?....maar jullie kwamen daardoor iig niet als Mostert-na-de-maaltijd?